Friday 16 September 2011

Fabregas : "mana ada saya cakap macam tu pun..pandai2 je korang ni"

Panas!!Arsenal Barcelona midfield Fabregas telah menafikan kenyataannya "AGAK SUKAR"
 untuk bekas kelabnya Arsenal menang EPL atau UCL dalam "MASA TERDEKAT" dalam 
 satu temuramah.
Dia menafikan kenyataan tu dengan menghantar message di Twitter. Lebih kurang macam ni la dia cakap "mana ada saya cakap yang buruk-buruk pasal Arsenal, korang ni pandai2 je tulis yang bukan2 dalam paper. Tak professional langsung. Tak suka tau...tanpa Arsenal sape lah aku ni..korang boleh benci aku atau ingat jasa2 aku kat sana..tapi percaya la aku tak cakap yang bukan2 ye".
Jangan marah2 ye penyokong Arsenal..cian dia..



 DULU..MMUUAAHH..CAYANG ARSENAL..







SEKARANG.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...