Wednesday 2 November 2011

Gossip Perpindahan Pemain Liga Super 2012 : Bad Ke Sabah?S.Kunalan ke Selangor?

1. Tiga pemain tonggak juara Piala Malaysia 2011, N.Sembilan dikaitkan dengan perpindahan ke Selangor. Pemain-pemain tersebut adalah pasangan kembar Zaquan Adha dan Aidil Zafuan, dan S.Kunalan.

2. Dua pemain utama Kedah Baddrol Bakhtiar dan Khyril Muhymeen dikaitkan dengan perpindahan ke Sabah. Usaha Sabahawks utk mendapatkan kapten skuad Sukan Sea Malaysia itu nampak samar ekoran keengganan Kedah melepaskan beliau..Bad yg masih berada di Wisma FAM menjalani latihan di bwh kendalian OKS, Bad yang masih mempunyai 1 tahun kontrak bersama Kedah telah menyatakan kesudian merantau ke Sabah dan akan menulis secara rasmi kepada KFA utk minta dilepaskan sekembali dari Temasya Sukan Sea nanti..for info Bad juga telah menjadi idaman skuad Selangor, N9, Perak dan Kelantan..manakala Khyril Muhymeen pula gagal dihubungi.

3. Kapten skuad Perlis 2011,Azmizi Azmi yang baru-baru ini telah beraksi bersama skuad Kedah sebagai pemain pinjaman telah berjaya memikat pihak pengurusan KFA untuk mengikatnya sebagai pemain tetap mereka.Selain itu lebih manis apabila Azmizi juga telah berjaya memikat hati puluhan ribu penyokong Hijau Kuning taktala tiap kali melihat aksinya.Sudah pasti kehadiran Azmizi akan lebih menyegarkan bahagian tengah Kedah yang agak malap setelah ketiadaan Master-mind mereka,Nelson Sam Martin pada 2008. 

4. Ahmad Fauzi Shaari dikhabarkan akan bersama Negeri Sembilan/Selangor pada musim hadapan.

2 comments:

  1. azmizi aku tgk cara dia main mmg best..kalau le perak dpt die...ok jgk...

    ReplyDelete
  2. versatile jugak.defend blh, midfield pun boleh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...